tiistai 6. syyskuuta 2016

Kolmas biisi Jumalainen Näytelmä

Kolmas biisi JUMALAINEN NÄYTELMÄ.

Lainaa Danten teemaa jo nimessä, samalla tsemppausbiisi itselle. Erittäin tekopyhä biisi siinä mielessä, että olin tuolloin Leenillä ihan bisse -ja pamipäissäni. Samalla tämäkin biisi on todella vilpitön kaikessa halussaan skarpata ja löytää se oikea polku. "Tuhannen kapakan kautta ne sut itikses auttaa Ibiksen lauttaan, se hiljaa lipuu paikkaan ilman kipuu, tai sitten aika skarppaa" 

Mulla on tapana tehdä itselleni muistilappuja mun sanoihin, Jarkko Martikaisen kanssa tehtiin sellainen biisikin back inna day. Tämä on ehdottomasti sellainen. Ihan self-check siitä, kuinka järjissään on.

"Tää jumalainen näytelmä pääosas minä, ystävät tähtinä kuuntelee mun räppiä, perässä tulevat edellä lähtijät, elämänlanka hupenemas täs värttinässä ja ympäril nää häikäisevät lavasteet jokainen valitsee sen jumalan tai skarabeen, taaksepäin katsoessa pakko ajatella silti, että kiitti, ollu pirunmoinen trippi" 

KUUNTELE TÄSTÄ

Noin se vain edelleen on. Aikamoista touhua. Mä nauhoitin ton yhteen W. Kemptonin vanhaan biittiin. Silloin, kun kirjoitin tätä, pyysin myös kylään. Sattui olemaan jäbä kaupungissa. Tuli meille Miikan kanssa. Mä sit räppäsin ton biisin siihen biittiin, mut motherfucker. Miika oli räpänny just siihen biittiin oman biisin, vittu ne tuli just studiolta. Eli tää siihen ekaan biittiin räpätty biisi remixataan. Miika teki biisin siihen ekaan, ei voi midii. Ei mitään käryy, mitä sieltä tulee, mut premasterissahan sen sitten kuulee. Elän kiinnostavia aikoja siinä mielessä. Mut Kempton hoitaa, trust. Muutenkin... Mä oon ollu tosi hands-on -jäbä aiemmilla levyillä. Jedin paluun tuotin kokonaan itse. Nyt mä jättäydyin tyyliin kokonaan pois tuotannollisesta prosessista. Jännää tää on siltäkin kantilta. Vähänkö se sisäinen kontrollifriikki kirkuu.

1 kommentti: